Unlocking the Truth
Ryan was wrongfully convicted of a murder and served 8 years of his life in prison. With the help of Eva Nagao, he is now searching for the truth about a 14-year-old boy who was convicted of the murder of his own mother.
Ain't No Change in the House of Pain
Ryan and Eva speak with a critical figure in Rita Politte's murder; in North Carolina, a man serves 29 years for a crime he claims he did not commit.
More details emerge about the mysterious man in the woods around the time of Rita’s death and shocking facts about a former suspect in the Kalvin Michael Smith case begin to surface.
Ryan hunts down a key witness in the Michael Politte case; a new case emerges that involves a death in a cemetery.
Ryan and Eva meet the child Jill Marker delivered while in a coma, and break down the details of Michael Politte’s confession.
Ryan and Eva try to identify the weapon that murdered Anastasia; an unexpected confession emerges in the Kalvin Michael Smith case.