Until 18
There's a key moment in life when you must decide what you're going to do with your future. In this short-format series, athletes tell us how they decided to turn their passion into their profession.
Sandro Dias
Get the lowdown on how Sandro Dias became a professional vert skateboarder and set the scene alight in Brazil.
YoDa
Felipe 'YoDa' Noronha is a pioneering pro gaming star from Brazil who's conquered League of Legends and become a star streamer for the RED Canids organisation. Find out how he reached the top here.
Brazilian paddleboarder Nicole Pacelli reveals why the sea means everything to her and how it inspires her to break new SUP boundaries every day.
Leandro Firmino is an actor who's best known for his role as Li'l Zé in the 2002 film, City of God. Find out how he got his start and how race is still a stumbling block for black actors in Brazil.
Mari Mats is a Brazilian graffiti artist and DJ who's been making a big impact on the São Paulo arts scene in recent years. Find out what makes her tick and how she's cultivated a style all her own.