Urawa no Usagi-chan
Urawa no Usagi-chan is an original series centered around the daily lives of 8 girls in junior high school in Saitama prefecture's Urawa district. Usagi, Tokiwa, Minami, Sakura, Midori, Kojika, Saiko, Misono - Enjoy watching their unique personalities play off against each other as their fun-filled school life unfolds.
May Today Be Another Good Day
My name is Takasago Usagi, and I'm a sixteen-year-old who was born here in Urawa.