Urusei Yatsura
The Oni, an advanced extraterrestrial people, have decided to place the fate of the Earth in the hands of young Ataru Moroboshi, an unlucky and lazy schoolboy.
Young Love on the Run; Between a Rock and a Hard Place
The fate of the world rests with a skirt-chasing teenager called Ataru Moroboshi; a love-struck Oni alien princess Lum comes between Ataru and Shinobu.
Ataru and Shutaro emerge as potential mates for the crow aliens' very own sleeping beauty. While one steals the customary kiss, the other captures her heart simply by being in the right place at the right time.
A cursed boxing glove sends Ataru on a hugging spree and gets him into trouble; Ataru is dancing on air after reading a love letter from a secret admirer.