Vantara: Sanctuary Stories
Wildlife expert Forrest Galante explores the rescue and rehabilitation at Vantara.
Forrest Galante reveals Vantara's care: 3D beaks, acupuncture for elephants, and a team helping a cub walk again.
Forrest visits Vantara, where King Cheetah sprints free and an Orangutan enjoys his birthday with cake, and more.
Forrest visits Vantara, joins a cheetah feeding circle, sees the growth of a sun bear called Prince, and how Vantara safeguards endangered species.