Velvet
When Don Rafael presents the latest collection of his fashion house, his son, Alberto, returns home from his studies abroad.
Ana and Alberto learn Don Rafael has died; now the managing director of Velvet, Alberto has to share his inheritance with Doña Gloria and Patricia.
Alberto hopes that the new collection will be a major success so he can pay off Gerardo and break his engagement to Cristina.
Ana and Cristina search for the perfect gift for Alberto's birthday; Rita is finding it hard to cover for her sister Clara, who's cheating on Pedro.