Very Cavallari
This reality series gives viewers and exclusive look at the life of television personality, fashion designer and style trendsetter Kristin Cavallari. The series follows Kristin as she begins a new chapter of her life in Nashville, Tennessee, alongside her husband, Jay Cutler, and her best friend, Kelly Henderson.
I'm CEO, Bitch
It's been 7 years since The Hills, and Kristin is now married to retired NFL quarterback Jay Cutler, living in Nashville with their three kids, and she's about to open a store for her jewelry line. Running the company out of her house is causing headaches with her marriage, and bringing on a new manager for the store doesn't sit well with her director of social media.
Jay continues to push Kristin to move out to the country, and she worries about balancing a move with her already hectic schedule; Shannon puts the drama with both Gurney and Brittainy behind her, only to find an angry Reagan confronting her.
With the opening of the store fast approaching, Kristin has to re-establish control over her staff after the drama reaches a fever pitch; Jay is able to get an answer from Kristin about moving.
Kristin travels to Los Angeles to co-host "E! Live" on the Red Carpet for the Oscars, leaving Jay behind to check up on the office; a member of the UJ family gets some surprising results from a pregnancy test.