Vexed
Police detectives Jack and Kate have very different approaches to the job and life in general. The hunt for a killer proves to be both good and bad for their relationship.
Police detectives Jack and Kate find themselves entering the world of therapy when a depressed banker being treated at a private rehabilitation clinic is targeted by a hit-man.
The high profile kidnap of a girl band member puts an uncomfortable spotlight on detectives Jack and Kate, resulting in an embarrassing ransom situation and mounting tensions.
Comedy police procedural following a mismatched pair of detectives. A murder at a car showroom brings together DI Armstrong with a new partner, bright fast-tracker Georgina Dixon.
Comedy police procedural following a mismatched pair of detectives. Jack and Georgina investigate the murder of a student on a university campus and are drawn into gender politics.
Comedy following a mismatched pair of detectives. Jack and Georgina are temporarily demoted to missing persons, but soon get caught up in a cut-throat world at the local gym.