Vincent
Vincent Gallagher runs a detective agency with colleagues Beth, John and Robert. Gary Da Silva asks the team to shadow his wife Sarah, whom he suspects of having an affair, Vincent feels empathy as his own wife Cathy recently left him for Chief Inspector Driscoll.
Edward Harper's son Ian is killed in a knife fight at a night club. The chief suspect is James, son of the club's owner Terry O'Connor but he is released through lack of evidence.