Violetta
A talented teenager returns to her hometown in Buenos Aires after living many years in Europe.
A Dream, A Song
Violetta meets handsome local boy Tomás and is attracted to him; she won't go to a party wearing a dress Jade chose, but Angie finds the perfect one, which belonged to Violetta's dead mother Maria.
A Secret, A Song
Tomás, the boy Violetta likes, delivers a pizza to Studio 21; there he meets Ludmila, who also falls for him, despite already having a boyfriend named León.
Tomas, the boy Violetta likes, delivers a pizza to Studio 21, where he meets Ludmila, who also falls for him, despite already having a boyfriend called Leon, who's one of the bad crowd.
Jade is broke and tries to move up her wedding to German, Violetta's father, to secure her future finances; Violetta sees Ludmila talking to Tomas and thinks they're a couple.
Ludmilla's boyfriend León is jealous of Tomás, so he causes trouble at the bar where Tomás works and gets him fired; Ludmilla tells Tomás that Violetta is the daughter of a millionaire.
Tomás follows Violetta home, trying to explain to her that he and Ludmila are not an item; he thinks she is the daughter of Germán's maid, and she doesn't tell him the truth.