Vita da Carlo
Carlo Verdone portrays the drama and comedy of his private life and his relationship with Rome, a loving and oppressive mother.
A big proposal
Signoretti, the president of the Lazio region, extends a huge offer to Carlo when Rome is in need of an ideal mayor; Roberto D'Agostino may stir up drama.
A rastless man
The party officially shares the news that Carlo's press officer was trying to dismiss; Carlo is confused about his next course of action.
Carlo finds himself struggling with a number of problems, the worst one being his inability to make a decision about the mayor's election.
Carlo and Max meet with an accident and end up in the hospital on the day of the match; the police seem to look at the duo more as suspects than victims.
When a girl disrupts Carlo's first date with Annalisa, Virgilio comes to the rescue.
A weary Carlo goes to a monastery to escape from the overwhelming changes taking place around him; he crosses paths with a troubled musician called Morgan.