Vroomiz
For these half-car, half-animal friends, each day in Zippy City is a chance to have fun, be creative and use teamwork to solve difficult problems.
The Vroomies form their own racing teams but discover teamwork leads to better results. Later, they get lost in Carburetor Canyon while camping and face a ghost!