Waco : paroles de survivants
In 1993, 76 members of a religious sect, the Branch Davidians, died during an infamous 51-day siege; 23 members were British and here their stories are revealed.
The untold story of the sizeable British contingent of the Branch Davidian cult.
As operations to enforce the law on the Branch Davidians begin, the siege ends with the deaths of men, women and children in a fire.