WakeBrothers
Phil hopes to get the cover of Transworld Wake Magazine; Bob searches the streets of New York City for a local superhero.
Tension is high after the New York trip; Phil and Bob's father wants the guys to see a counselor.
Phil's Orlando, Fla., country bar has its grand opening; Bob makes a business proposal.
Bob wants to own pet llamas; Phil is unhappy with the addition to the household.