Walking on Sunshine
On the way home from the turbulent live entry at the Hochkogel, Conny is stopped by the police; the cyclist whom she pushed off the road has died and Conny is immediately suspected; a mysterious woman tries to blackmail Tilia Konstantin.
Recently, journalists have been interested in Otto again, as have female fans; Otto receives a request for a home story; Tilia, her husband Karl and Conny are coming under more and more pressure.