Walking with Elephants
Author and explorer Levison Wood, famous for walking the Nile, the Himalayas and Central America, embarks on a 650-mile journey on foot, following the world's largest annual migration of elephants across Botswana.
Feel the fear when Lev and Kane narrowly escape a swarm of nervous bulls on their way to the Okavango Delta. Follow the group to a water hole for a drink, then go on a thrilling conservation mission to place a tracking collar on one of the elephants.