Water Life
Water Life captures extraordinary locations and intimate animal behavior never before seen on film. Two years in the making, this groundbreaking series takes viewers on an unprecedented visual journey to aquatic ecosystems on five continents to reveal how water shapes and sculpts the landscape and provides food and refuge for an astonishing array of species.