We'll Be Fine
Polar opposites Aktan and Lal meet at a party and find themselves wrapped up in a grand love story; their fairytale romance spirals chaotically as they change everything in their lives to be together.
Who Would Fear Treacherous Love?
Lal and Aktan meet at a party; the unusual pull between them will rock both their lives forever.
Lal and Aktan are happy at first, but jealousy breaks the spark and forces them to face reality.
Jealousy as a Form of Suicide
Lal gets jealous of Aktan's new hire, Hare; a crisis erupts on Lal and Aktan's anniversary.
Lal and Aktan deal with heartbreak in different ways, yet neither of them can forget the other.
Lal and Aktan reunite, but just as things go well, the shadow of the past shakes their love again.
Under the weight of their love, Aktan and Lal blame each other, and Lal brings up a wild proposal.