Wellington Paranormal
Demon Girl
When Officers Minogue and O’Leary bring in a girl possessed by a demon, Sergeant Maaka invites them to join the secret paranormal unit of the Wellington Police. But when the demon escapes, they have to track it down before it opens the gates of hell.
Trying to help a pizza delivery guy who was attacked by a big dog wearing jeans, Minogue and O'Leary discover that a werewolf is on the loose.
Over the course of a single night, Officers Minogue and O'Leary encounter a series of incidents, including a suspicious plastic bag, a gang of creepy clowns, a human sacrifice ritual and a theft from the hospital blood bank.
When fellow officers Donovan and Laupepe become infected by a zombie, Minogue and O'Leary must catch them before they begin the apocalypse.