What We Lose to Love
While preparing for her wedding, Dara suddenly disappears; her ex-boyfriend, Satria, is the only one who can see, touch or speak to her.
The One Who Disappears
As Dara prepares for her wedding with Rendra, a small fight has unexpected side effects; fortunately, her childhood friend Satria can still see, touch and speak to her.
The One Who Knows
Dara is not just invisible, she cannot touch anything or anyone; she considers ending her life, but miraculously Satria can see her, speak to her and touch her; he can also feed and help Dara survive.
As Satria strives to help Dara, the detective assigned to the case begins to suspect Satria; Dara learns that Satria has not told Rendra about her situation.
Satria struggles with his duties at the hotel while helping Dara; Dara convinces him to reveal her situation to Rendra, but he does not react as she expected.
Heartbroken and shattered, Dara's condition worsens, and Satria asks his friends for help; Dara feels more and more that she is a burden to those around her and insists Satria live his own life without her.
When the police try to crack the case, Rendra insists on it being closed, leaving Satria and Dara free to enjoy a day on their own; something unexpected happens as a result.