What's for Sale? With a View
Tag along with homebuyers as they visit mountain retreats, island oases and other scenic spots across North America in search of spectacular views.
Lighthouse: PEI
Melva's always dreamt of a house with a majestic view of a lighthouse, and looks on Prince Edward Island for this kind of iconic view.
Matt and his dad look for a place to expand their wine making business in Southern California.
Austin and Ian are looking for a view with clear lakes, granite rock and old Canadian pine tree.
A southern California couple search for a home that can accommodate their young family and provide a view of a golf course.
Wade dreams of buying a property with a view of the deep red cliffs over the shores of Prince Edward Island.