When Hope Calls
Lillian searches for an orphan's family member; Gabriel runs into the bank robber who tried to kill him; Grace and Chuck grow closer but Tess orchestrates a scenario to extinguish their romantic spark; Maggie helps Joe with an old shoulder injury.