Whirlwind Girl 2
Qi Bai Cao (An Yue Xi), a talented martial artist, loses her motivation after a tragic childhood and a disappointing national competition. When she meets Chang An (Ji Chang Wook), a tough and mysterious instructor, he challenges her to rediscover her passion for taekwondo. As Bai Cao begins training again, Fang Ting Hao (Chen Xiang) competes not only for the national title but also for her heart. With Chang An's intense guidance, Bai Cao must find the courage to overcome her past and return to competitive martial arts. Serving as the second season to the 2015 original series, this is a 2016 Chinese drama series directed by Zhi Chao, based on a novel by Ming Xiao Xi.