Whitewater Kayaking with Nouria Newman
Follow along on the journey as French kayaker Nouria Newman, along with her friends, seek to find the toughest white water around the world.
Solo kayaking in the Himalayas
Watch kayaker Nouria Newman's vlog as she embarks on a solo expedition in the Himalayas, with the goal to paddle more than 350km to one of the mightiest rivers in Asia.
Follow kayakers Nouria Newman, Erik Boomer and Ben Stookesberry on their wild expedition of three of Patagonia's most challenging rivers to complete the Patagonia Triple Crown.
Aniol Serrasolses and Nouria Newman kayak and explore Patagonia’s Rio Blanco for a first descent through various terrains and waters, descending from a glacial lake all the way down to the ocean.