Why Didn't They Ask Evans?
Lucy Boynton and Will Poulter star in Hugh Laurie’s new adaptation of the wittiest Agatha Christie mystery ever. Two amateur sleuths set out to find the meaning behind a dead man’s mysterious final words.
Following a shocking death thought to be suicide, Bobby and Frankie are convinced it was murder. Together, they hatch a plan to infiltrate Frankie into the home of their prime suspect.
As Frankie and Bobby dig deeper, they begin to uncover a dark conspiracy. Will they finally find the meaning behind that fateful question?