Wild & Weird America
Life on the Edge
Go on a wild journey of outrageous clips! Experience near-miss car crashes, avalanche disasters and a terrifying, death-defying glider ride.
Humorous, insightful scenarios abound across diverse landscapes as we witness first-hand the quirky side of American life.
Get ready to rev your engines for an adrenaline-fueled journey across the nation, where we'll dive into America's most outrageous and side-splitting road adventures!