Wild Thailand
Northern Thailand is dominated by mountains and cloaked in forest. It hides ancient creatures and surprising partnerships. As this remarkable wildlife documentary shows, to survive here, both the wildlife and people rely on maintaining the natural harmony. Leaf monkeys live up to their name eating the leaves of around a hundred different types of plant, while incredible painted bats fly overhead.