Wildest Indochina
Half of China's birds and mammals live in a tiny region in the country's southwest corner, filled with snowcapped mountains, temperate valleys and tropical jungles.
Orangutans swing through the trees and giant saltwater crocs lurk on Borneo, the third-largest island in the world.