World's Most Dangerous Railway Lines
The Bernina Express
A look at the Bernina Express, which fights its way from Switzerland to Italy over 196 bridges and 55 tunnels; the path leads it through deep valleys, wild gorges and over the eternal ice of the Graubünden Alps.
The Tazara
The Tanzania-Zambia-Railway (Tazara) is one of Africa's most ambitious infrastructure projects; it connects the inland with the coast of East Africa and means independence from the surrounding apartheid-ruled countries of East Africa.