Wrongly Accused
In March 1950, Timothy Evans was hanged for murdering his wife and daughter; John Christie, a star witness in the trial, was later revealed to be a serial killer; Timothy's sister breaks her silence to recall the tragic events.
Even after Evans' death, the local death toll of women was increasing, leading police to investigate further; justice would eventually catch up with John Christie, but Timothy Evans' conviction has not been overturned.