xxxHOLiC
Yuuko is a witch who grants people's wishes, but in return the person has to give up something precious. Watanuki Kimihiro, a man who has visions, encounters Yuuko and she promises to get rid of the spirits that torment him. In return Watanuki must work in Yuuko's shop and help her grant other people's wishes. Based on the hit manga by CLAMP.