Yes! Precure
A young actress at the school happened to witness Dream and Rouge's fight with Nightmare. Nozomi wants to bring her into the Precure gang, but first takes her on a tour around the school!
Nozomi feels sure that student council president Karen and library assistant Komachi are the ideal fourth and fifth Cures. But while Karen rebuffs them, Komachi takes an unexpected interest in the story.
Karen continues to resist the girls' overtures about joining Precure, so they visit her at her home, which is revealed to be a huge mansion! When a Nightmare operative attacks, Karen has a choice to make.
Nozomi is undissuaded by Karen's seeming inability to become a Precure. Karen struggles to be honest with her true feelings about the matter.