Yes, Prime Minister
The Grand Design
Jim Hacker considers cancelling the Trident program after discovering some interesting facts about the UK's defense system.
The Ministerial Broadcast
Hacker prepares to make his first broadcast as prime minister and finds it is not so easy to speak on camera.
Dorothy Wainwright, the PM's political adviser, tells Jim that he is letting Humphrey become too dominant.