Yin Yang Yo!
600 Channels of Doom! / An Oldie But a Goodie
Carl tricks Yin and Yang into fighting each other after giving them a television with only one remote control; Kraggler, one of Yo's old rivals, turns everyone in town into elderly people when Yin and Yang criticize his age.
When Yin contracts Woo Foo Flu, Carl kidnaps her to take advantage of her illness' reality-warping symptoms; Yin and Yang spread lies in a bid to gain fame, but their fibs cause big problems.