You And Idol Precure
Just like it did with Cure Idol, the word is spreading about Cure Wink; another popular idol, Kaito Hibiki, drops by Café Glitter.
A man named Tanaka appears before Uta and Nana and says he knows they're Idol Precures; a message arrives.
Uta and Nana get to know Kokoro Shigure, the president of the Cure Idol and Cure Wink Research Club; Purirun wants to become friends with Kokoro and follows her after school.