You, Me & My Ex
Relationships are no longer one-size-fits-all as these exes cross boundaries and shake things up by remaining in their former partner's lives.
My Ex and My Next
Jerry's new girlfriend moves into the house he shares with his ex-wife. Lisa isn't over her divorce. Caroline's gay best friend is now her boyfriend.
Jerry must pick sides on a family ski trip. Jennifer and her wife decide Jennifer's ex should be their baby's sperm donor. Alex shocks his sister.
Old wounds lead to a giant fight on Jimmy and Lisa's RV trip. Josh questions his role in the baby's life as Jennifer and Chantel try for pregnancy.
Kayee and Jerry escape to his cabin, where Kayee plans a memorable evening. Things intensify between Lisa and Jimmy during a game of truth or dare.
Facing the harsh reality of Jerry's bond with his ex-wife, Kayee gives him an ultimatum. April asks her husband's ex-wife to be her maid-of-honor.