Your Forma
After a pandemic of viral encephalitis, Your Forma, an invasive information device implanted into the brain, becomes commonplace; Officer Echika uses this to crack cases in a world where people's every sight, sound, and emotion is being recorded.
Mechanical Friends
The main suspect in a recent assault case turns out to be Harold. During Harold's interrogation, someone else attacks his flatmate, Darya. Echika brain dives into Darya's forma where she sees the attacker's face which is identical.
A Black Box
While interviewing Lexie, Echika receives a report about the ongoing investigation; this only strengthens her suspicions towards Harold: Echika decides to get to the bottom of this case, but shortly after, something unexpected happens to her.
Echika, having realized Furman's true motives, discovers the shocking truth; it's a huge secret involving Harold.
Echika feels uneasy about keeping the major secret about Harold; in the meantime, posts targeting the Cybercrime Investigation Department have been exposed on a message board.
Echika and her team find the spot where E's followers meet up; Bigga, who is helping with the investigation, cannot contain her shock when she sees a certain person there.