Your Lie in April
On his way home from school, Kousei runs into Kaori, and he goes with her to a café.
Kousei and Kaori play together in the contest and their two very different styles are soon apparent.
Kaori chooses Kousei's piece, Chopin's "Étude Op. 25, No. 5," and sends his submission form.