Yu-Gi-Oh! ZEXAL
When aspiring duelist Yuma meets Astral, a mysterious visitor from another universe, it seems like destiny. Yuma needs Astral to teach him how to duel, and Astral needs Yuma to help him regain his memories!
It’s a dueling disaster for Yuma when a mysterious visitor from another galaxy suddenly appears, putting his duel with Shark in serious jeopardy!
When the city is thrust into chaos after several of its computers become infected by a malicious virus, Yuma and Tori set out to find the culprit!
Yuma must figure out a way to outduel his math teacher Mr. Kay before his life points are completely subtracted and the virus planted in the city’s computer system goes… viral!