Zokie of Planet Ruby
Quirky 10-year-old vlogger Ruby discovers her only follower is a tail-zapping space alien from the planet Pudge named Zokie Sparkleby, and they quickly become best friends.
The Beginning Times
Zokie crashes his spaceship in Ruby's apartment complex resulting in Ruby finding her BAF - Best Alien Friend.
More Than A Sandwich/Pigeon Enemy #1
Ruby helps Zokie find his true value; Ruby and Zokie help Earl overcome the pigeon mafia for a dumpster taco.
Ruby and Zokie use space lemonade to boost Ruby's channel, but Earl gets involved, putting Zokie's health at risk; Zokie is convinced Ruby's bad luck will be the end of her and tries to fix it by capturing a leprechaun.
Zokie ZAPS Ruby's hair with sparkle magic, and they find themselves trapped in a world of tangles.