Zoo Quest in Colour
During the 1950s, David Attenborough and a team from London Zoo worked to conserve rare and exotic animals by traveling to West Africa and Guiana. It provided the blueprint for animal and natural history documentaries to come. Now, thanks to a remarkable discovery in the BBC's film vaults, the best of this breakthrough series can now be seen in color.