Zou
Zou goes camping
Grandpa tells Zou and Elzee stories of animals he met while camping in Africa; the girls go camping and get scared, imagining there are wild animals outside their tent too.
After watching his favorite TV show, Zou decides he wants to be a detective; he finds Nanna's false on his first case.