Paranoia Agent A Man's Path
S1, F4: Masami Hirukawa is a low-level police officer who, despite calling himself a family man, accepts bribes in the form of cash and women from a local yakuza group. However, Masami squeezes the group a bit too much, and they send their boss to deal with him.