Hot Ones Adam Devine Gets Patriotic While Eating Spicy Wings
S9, E6: Adam Devine takes on the wings of death; along the way, he channels "Macho Man" Randy Savage, discusses his hilarious "Pitch Perfect" audition, and explains why his dad hung up on Joe Biden.