Hungry Chaos
S1, E5: During the Halloween party, emotions run high and chaos fills the ward. For the first time, Ronnie feels strangely content, though she doubts the stability of her progress. Later, she confides in her friends Gina and Esta that she kissed Nick, leaving Gina stunned. Ronnie begins to question whether she is sabotaging her recovery by confusing affection with escape, as her emotions threaten to undo all the progress she has made.