S1, E2: During a training session, open-water swimmer Tim Lehmann drowns under suspicious circumstances and the police quickly determine it was murder. Their investigation leads to a rigorous training camp run by the strict coach Rowitz, where ambition, jealousy, and blind loyalty among the swimmers create a dangerous environment that may have turned deadly.