Wendehammer Das fünfte Rad
S1, E2: As the deadline for her dissertation looms two days away, Julia finds herself under immense pressure with her family arriving specifically for her big moment—yet all she has is a foreword. Meanwhile, Samira learns that two construction workers are experiencing respiratory issues. Seeing an opportunity, she speculates that neglecting safety regulations could serve as grounds to halt construction. Determined to uncover toxic substances, the four friends decide to infiltrate the golf course construction site, embarking on a daring mission to find answers.