Das Irrenhaus, das man Familie nennt Family History
S1, E4: Isa von Gems narrowly escapes an attempt on her life and finds herself questioning the kind of person she must have been to inspire such hatred. Meanwhile, her brother Philip is in a state of panic. Isa's return threatens to derail the lucrative sale of Gemser Bräu to an American corporation. Desperate to cope with the mounting pressure, Philip succumbs to old habits and relapses into drug use. As the siblings navigate this tense chapter, family ties and personal struggles collide, sending shockwaves through their lives and raising questions about loyalty, identity, and the cost of ambition.