Heiter bis tödlich, Morden im Norden Der Besuch der alten Dame
S1, E5: Marie Guteson makes a dramatic return to her hometown of Lübeck after half a century in New York. During an excursion on a steamer, Finn’s aunts Ria and Toni strike up a conversation with the wealthy woman and are stunned to recognize her as their old school friend. When pressed about her reasons for coming back, Marie tells them she has returned to Lübeck to close a circle, though her true motives remain mysterious.