Morden im Norden Der letzte Gang
S1, E2: Physiotherapist Klara Wellmann stumbles upon a grim discovery in the early morning hours. On a bench in Lübeck’s old town lies the body of a young man. He is soon identified as student Gunnar Fuchs, who appears to have been bludgeoned to death. Klara calls the police, and Finn Kiesewetter responds to the scene. He quickly realizes that solving the case will be easier than knowing how to behave around Klara herself.